Tuesday, December 1, 2009

Mak Ayah saya phobia


Mak slalu marah..tp marah bersebab...aku ni jenis yg ssh nak denga ckp..so mak selalu bengang nga aku..sejak dua menjak ni mak selalu marah aku kalau keluar mlm..dulu mak tak mcm ni..mak akn call tanye nak balik pukul bape n klua nga spe je..
Tp skarang mak akn call n suruh balik cepat..lagi lagi klau aku keluar sorg..mak jadi mcm ni sbb dia phobia..awal tahun ni aku tak berape shat..ade stu hari tu aku nangis tak henti2 tnpe sebab..smpai lewat mlm, baru aku call mak(time tu aku kat rumah sewe)..mak dah cuak knape aku call nangis2 tapi tak boleh ckp ape2..hati aku sgt tak tenang tp tak tau kenape..nak dibwt cerite time aku call tu talian terputus..lagi la mak cuak..mak dah pkir bbkn..die igt aku kne tgkap nga org jhat..tersadai tepi jln sorg2 ptu ade org jht kepung ke..mak dah pkir cmtu...oleh itu mak dgn ayh pun sepantas kilat dtg kerumah sewe aku mlm tu..dlm pkul 12.45am..
Mak nga ayh sgt risau..jelas terpncar kat muke dorg perasaan cuak tak terhingge kerane risaukan aku..aku pun terpakse la pnteng kelas selame beberape hari dan berehat sje kat rumah..mak ayh bwk g jumpe ustaz..sbb ade org kate aku kene sampuk..ustaz tu kate plak aku ni lemah semangat..
Sejak dripade hari itulah mak sgt tak suke aku keluar mlm melebihi pkul 10..sbb die kate tiap kali aku keluar, mak nga ayh takkan sedap hati..dorg terlampau risaukan aku mak kate mak nga ayh dah phobia sejak daripade hari kjadian itu..selame ni aku tak thu..tp semlm aku borak2 nga mak..dan dengan kesempatan itu aku pun bertanye knape mak slalu marah klau k.long kua...mak pun jwbla..so skarang aku pun dah pham..mak pesan org perempuan ni lemah.. so kite kne pndai jage diri.. tp kak long ni mak tgk suke ikt kepale sendiri!!(hahaha mak marah cmtu)..
hehe mak saya marah saya sebab mak saya sayang saya..tpi saya ni degil n keras kepale!!  I need someone to guide me..someone who strong..who cared about me..who loves me..likes my parent  do..
i think i found him..:))
to my mum and dad
k.long syang mak ayh sgt!!muahh muahh k.long cube utk tak jadi degil.

3 comments: