Thursday, February 18, 2010

snappy snap


harini aku nana n qela telah keluar dari kepompong msing msing utk melihat dunia luar sebentar..
bosan jgk cuti sem ni bile tak bwt ape ape..so aku decide utk mengajak kengkwn aku due minah ni untuk berjlan2 sekitar ou and the curve..mulenya mmg tak nak beli ape ape..sumpah minggu ni byk aku berbelanje..warghhhhh duit aku habis kering kontang!! kalau mak ayh tawu ni mmpus aku..ape nak jdi jah oiiiiii....boros..dah la boroi..boros lak tu..hahaha ok ok ni last aku bershopping...aku nak simpan uwang..untuk hari tue kelak..ngeh ngeh ngeh..(bole pecaye ke?) hikhik.. lagi pun mmg dah lame tak hangout nga kwn baik aku ni si nana ..qela n kinah..sbut psl kinah..die tak join skali coz die tgh exam..kinah!!! cayokk!! ko boleh bwt pnye..dekan dekan!!! dah habis exam kte hangout skali ea..ko kene pkai dress yg ko beli tu!.tak kire nak ko pkai tu jgk..hehehe=)


 
pneman aku kluar haritu..dorg excited lebih

ok nana mmg bunguks!!

ngeh ngeh ngeh

Hot n Roll sdap!! tpi qila pnggil Swiss Roll..
sumpah ko takkn jumpe kdai swiss roll kat the curve..hahaha


yeah nmpak tinggi..

sakai



haha buduh je..aku nmpak putih gle.


ok ok ni je yg larat aku upload..see ya

No comments:

Post a Comment