Tuesday, March 9, 2010

william the bestest

harini ktorg mengdecidekan diri nak makan kat william..2 hari aku simpan perut tak makan semate mate nak makan kat william..makanan western n tak western die sgtlah sedap..and the price is very reasonable too..n bole dirunding lagi..kalau mintak discount william tak bagi..kalau missedcount die bagi..huhuhu..tiap kali pegi mkn william aku msti bwt plan nak curi apron die..ini kerana ye dalam apron die ye..berkepuk dengan duit...hahahahaha gurau je keh..aku bknlah pencurik!! ktorg order byk..tp ni je gmba yg sempat diambil.. sbb yg len dah dismabar oleh piranha2 yg kepalaran!! huhu =)






glass besar tu aku pnye..tamak bukan?huhu
tpi ade makhluk nak curi..alien yg bernama aiza.

makhluk ini bernama eyka..
ni 1st time aku kua nga makhluk gle gle sperti beliau..
muahhh


makhluk ni sgt suke makan!!! beware of her ok?
hahahaha

presenting!~~~ tadaaaa..
the piranha's
haha band kuat mkn.
ngee!~~ 
gmba aiza tde coz die tkang hamek gmba.
eyka tga melantak.hahaha

No comments:

Post a Comment