Sunday, May 16, 2010

off to segamat

Sem ni aku tak dapat bercuti mcm org lain..huhu terlebih rajin nak amik short sem plak..tpi ape boleh buat..nak ringankan beban belajar..hahaha ayat....ape bole buat dah diri ni kurang pndai.. aku tgglkan seronok..tgglkan date..tgglkan segale bnde yang aku tggu2 yg nak dibuat time cuti ni hanyalah untuk mu whai cost accounting...
arghhhhhhhhhhh!!!!!  harap harap hidup kat sne selama sebulan ni tak byk msalah..biaselah pergi tempat org..
sdih..lepas habis je short sem.. trus start msuk sem 5.. tak dapat bercuti..kne perah otak sekering keringnye..
and die pon dah nak balik sarawak..tggu 6 bln untuk jumpe...tpi ends up..ntah la dapat ke tak jumpe die...sdih gile!!!!!!!!! bye bye.. im off to segamat..doakan aku selamat smpai..selamat tamatkan short sem dengan jayanya..and selamat balik ke serdang hebat..  =)

i will miss u mom dad brother's and sister's..
i will miss u my prince..
i will miss u my friend...
wish me luck ok.... muahhhhhh  =)



untuk parents abg razdmin saya..(Encik Rahim Bin Othman dan Puan Rosmawaty Binti Hj.Umar Ali)
Selamat Menunaikan Ibadah Umrah..Semoge Mendapat Umrah yang Mabrur..
Amin......






No comments:

Post a Comment