Thursday, January 7, 2010

hari yang tersgtla seronok dan sedih...



 die dah berisi sket..tu yang best peluk tu :))

Harini aku dgn die keluar untuk yg last nye sebelum die berangkat ke sarawak sabtu ni..bayangkanla ape yang aku  rase bile terpakse berjauhan dengan die selame hampir setahun die kat sne nnti..harini ktorg tak rancang pun nak keluar..tp disebabkan aku terlalu rindu aku mintak jgk nak jumpe..aku teman die pergi beli baju kat area bukit bintang..sayu je rase hati ni..sedih...aku tahan je rase nak nangis depan die..sepanjang perjalanan dr mcd BB, Lot10,Pavillion, n Sungei Wang aku pegang je tgn die tak lepas langsung..die pun pegang tgn aku kemas2..sedih..tpi aku sgt happy dpt jln jln dgn die..bahagie je rasenye..walaupun aku tersgtlah penat, n kaki dah melecet tp aku tak kesah jln jauh, jnji dpt jln dgn die aku langsung tak kesah..

Dah petang mase untuk balik..aku tersgtlah susah hati...berat je rase nak ucap selamat tiggal kat die..klau bole aku tak nak lpas peluk die..nak peluk lame2..tp time tu dah mghrib die kne balik aku pun kne balik..last salam tgn die aku dah tak tahan...air mate yg aku than dri tgh hari td..terus keluar..ya allah sedihnye aku rase time tu..sepanjang aku drive balik serdang aku nangis tak henti henti...balik rumah trus msuk bilik berkurung...aku peluk bju yg die pkai time kua td..sekarang ni baju tu jela yg teman aku ...baju tu jela yg dpt aku peluk kalau aku rindu die..seminggu tak jumpe pun aku dah rase tersgt rindu..ni kan hmpir setahun tak jumpe.....

Abg...Syg tersgt sayang abg..
Syg nak hidup nga abg smpai ble2..
Abg tolong jage diri bile kat sne nnti..
Jgn nakal2..solat jgn tinggal..
Abg blaja sggh2 ea..igt target kite.Syg sentiase Doakan Abg berjaye..
Syg doakan abg slamat smpai kat sne nnti..
Kalau abg rindu syg nnti abg mssg tak pun call la syg ea..
Abg jgn lupe kat syg tau..
Syg tggu Abg balik...love u soo much abg..
syg sayang abg sgt2..
maafkan syg ea untuk smue yg syg dah buat kat abg..
syg byk skitkan hati abg.. syg buat prangai..ckp bbkn kat abg..
syg mintak maaf sgt sgt.. syang syg kat abg tak pernah berubah..
setiap hari bertambah..ampunkan syg abg....


rindu tiap saat kite kua sme2..
abg blik cpt ea..syg tggu.. =)



Razdmin

2 comments:

  1. jah. ko nangis eh time tulis entry ni ?
    kan kan kan ?
    dapat tangkap ko nangis. alo alo.
    jgn nagis2 tau. nnt lg garang ko jd. jgn eh.
    haha

    ReplyDelete
  2. mne kau twu..ha aa aku nangis..
    sdih sgt sgt..aku rindu die..
    :(

    ReplyDelete