Saturday, January 16, 2010

pembunuhan kejam!!!!

hahaha hari ini memang tersangat bosan..ingat balik serdang nak lepak dgn adk adk..tp harini adk bz la..tak dapat nak gaduh2 sepak terajang sume..hmmmm hakim dgn trisya ade kelas wushu nga tekwando la plak..mmpus aku kne belasah psni..huuuuuu =(

Disebabkan terlampau bosan..aku saje ringan2kan tulang temulang yg sememangnye berat ni untuk melakukan hobi terbaru yg baru sgt2 aku discover tgh hari td..iaitu SIANG IKAN!!!! hahaha best dohh!! mcm kejam je aku mmbunuh and mengelar leher2 ikan yg mati kesejukan dlm fridge smlam..hehe aku sje je nak bodek mak.ngee!~~~ ok aku twu entry ni agk hambar..huhu tpi suke hati akulahh!!!


mangse pertame kite!!
kesalahan ikan ini adelah : merogol saudara kembarnya sendiri



mangsa : pasangan kekasih.
kesalahan ikan ini : ditangkap kerana mencium molot ditempat awam



mayat penunjuk perasaan bergelimpangan.

4 comments:

  1. hahahaha. ko sengal la jah. tergelak golek2 aku baca kesalahan ikan2 tu. hahahah

    ReplyDelete
  2. hahahahahha sial la lahanat kelakar nak mampos. aku suke ikan comolot. kesalahan besar tuuuu. JAIS JAIS! hhahahahaha

    ReplyDelete
  3. aiza n wani: hahaha..bosan dohh..
    tu je yg mmpu aku bwt..
    jd pegawai jais pde masyarakat ikan2..
    ngee!!~~

    pija: ksian tpi sodap!!heehee

    ReplyDelete