Thursday, October 15, 2009

hooooreyyyyy!!!!

yeay yeay kerje bhase arab aku dah siappppppp!!!!! hepy hepy hepy...haritu aku tnsion gle psl kerja bhase arab ni..mcm mcm masalah timbul..pnin gle lahh...tp hari ini aku berjaye mnyiapkannye brsme ahli kumpulan yg tak bpe aku knal sgt hahahah..tp dorg bestt tak sombong mcm ade group tu...gle ahh nyampah lak aku..
harini jgk aku berjaye mmbuat speaking test tampe ragu..hehe sbb mlm tu aku aiza qela dah mcm cri2 sket idea utk bwt speaking test tu...tp lege aku hnyelah utk 30% je..lagi 70% tak lepas lagi..20% utk test arab sbtu ni.. n lagi 50% adelah utk fnal yg aku mnjelang tak lame lagi..harap harap aku tak lah bangang mcm sem lepas..sdih dohh jdi mnusia pling bangang..haha buduh!!

Cerite psl harini..hehe aku jmpe die....heeee rindu gle.eventhough jmpe dari hari isnin hingga harini khamis..still rindu jgk..dah la tiap pgi die kjutkan smbhyang subuh..tiap pgi aku akn denga ringtone SKINHEAD FOR LIFE(ringtone yg di setkan utk die)haha..lagu tak best tp klu twu die yg call skrang ni lgu tu merdu plak..haha even lagu die agk mcm rock kot takpu hrdcore ntah la..aku tatwu psl lagu nih..ktorg lepak kat tmpat ktorg ngumpat..tgk sekeliling and die akn komfem bwt kan dialog utk org yg ade kat situ..even kucing yang lalu depan ktorg pun die akn bwt dialog...abg...abg..sekeh jgk la kang..

Harini die cte yg die bercakap dgn botol..huhu ksian lak..die praktikal kat kilang pepsi mmg byklah botol yg lalu lalang depan die..mcm2 dialog lah muncul antare die dgn botol tu..hahaha aku rase la die nih slah amek course..die boleh amek engineering but kne add course in directoring or pnulisan dialog..kankankan???..lagi stu hobi ktorg yg amat serupe..ktorg suke merapu.. papepun lah aku mmg syang gle kat die..sume summe syg syang huby syg...the end :))

No comments:

Post a Comment