Friday, October 16, 2009

kdang kdang benci jgk.

Korang suke tak kalau korg ade kawan yang bwt ssuatu diam2 blakang korg? k la contohnye korg suke kat sorg bdk ni diepon sibuk jgk nak suke. Tak perlu KOWT tarik perhatian lelaki yg kawan kau suke..tak rase mcm backstab ke? 


Tak sangke plak rupe2nye ko ni jenis yg lbih2..lelaki tu relax je..die pon mcm mls nak layan ko sgt..tu pon ko tak prasan lagi ke?hehe.. aku post mnde ni bkn utk diri aku sndri tp aku ksian tgk kwn kwn aku kne mkn dgn jnis kwn yg mcm ni..twu la ko bole blah..idaman ramai..tp blah aa nak rapat sgt nga ktorg..knapelah lelaki nih sukeeee sgt perempuan mcm ko? nak kate lawa biase je..nak kate baik takde baik mne pon..bruk gak pangai..


Lelaki ni pon stu hal laa suke ttipo dgn paras rupe yg KONON innocent..heyy korg tolong lah jgn terlampau memilih yg bajet sempurna..ktorg taklah bnci sgt kt die nih..just kekdng agk annoying jgk lah dgn prangai yg melentik die ble dpn lelaki..please lah tlong jd dri sndri..atauuuuuuu....Oh My God ntah ntah tu mmg dri ko??
ahhhhh shit..hahaha pathetic gle ko ni..laki pnye psl terjegil bjik mate ko nak gode..kalau ye pon jgn kawan sndri pnye crush pon kau nak sapu..tak perlu tunjuk yg engkau tu bole je kaut semue..ok fine ktorg tawu yg ko tu mmpu..dah dah la tu ehh..kdng2 nyampah gak..

sesiape yg terase tlonglah terase..hehe
and tolong lah berubah..tak semue org boleh terime prangai cmtu..
sory kalau kasar sikit..
aku twu aku kejam..tp disebabkan ade org bwt hal dlu lah bru aku post mnde ni..
harap memahami..

No comments:

Post a Comment