Tuesday, October 6, 2009

jumpe kekasih hati!!



INI DIA PUTERA MAHKOTA HATI SAYA


harini lepas balik kelas trus balik umah..mcm biase bosan penat letih n ngantuk..then tetibe smpai la stu mssg 'syg harini jumpe tak'? wahhh hepy gle la.hilang sume keletihan n kengantokan..mmg aku tgh rindu die pun..mcm biase ktorg akn bjumpe pd 5.30pm kat tmpat rahsie ktorg..hehe..lepak2 bhan org tu mmg kije ktorg dptg hari..tp aku tak pnah jemu jmpe die..tiap hari rindu die..harini aku puase..die tman aku bbuke, ktorg mkn kat kfc je..die nak kete menan x-meal tp die oder mnde len..ptu tnye 'syg npe tak dpt kete menan.......' dah oder mnde len dpt la mnde len..dushh!!! haha harini lepak tak lame..die letih..die ngadu..tp aku g mrah die..ksian die..die diam je..senyum kat aku..die je yg pham aku..tahan nga pangai aku..ahmad razdmin syg sgt sgt syang abg..muuuahhhhhh..

No comments:

Post a Comment